Sunday, May 9, 2010

..: menGgaMIt keNangaN LALu :..



smu(a)mmp..amat ku rindu2..lama dah tak menjejakkan kaki ke sana..rndunyer kat suasana blaja masa form1-form5...lau nak ikutkan,tak tertulis brapa byknyer memori aku kat sane..aku tenang blaja di saner jika nak dibandingkan dengan mana2 tmpt skali pn..walaupun mmp dlu tak segah mmp skang,tpi,aku suka..
every year,ada xm..sbb tu,aku tak tkut sgt dh dgn xm (ye ke?hehhe)...dlu2 masa xm,slalu lepak kat longkang2 ngan kawn2 utk amik mood blaja..tpi,bukanla longkang2 busuk..longkang yg kat padang jer,rumput2 jer..tenang duk situ...duk bwh pokok yang merimbun..tenang,aman,damai....disamping kawn2 yg bleh aku panggil sahabat..sahabat seperjuangan yang sentiasa bersama aku...yun,yah,syaza,z,iza,tim n kak t...sayang mereka sgt2..rinduuuu...
kepada semua guru2 mmp,terima kasih byk2 kerana sudah mendidik saya..memberikan saya pluang untuk berada di bumi barakah mmp..shinggakan saya sdiri bakal menjadi seorang pendidik kelak..
 
Copyright ..: ciksue's cOrnEr :.. 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .